Kardigánok, pólók

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Kardigánok.

Két kardigánnak hiányzik a leírása a listám szerint a kelengyéből, azonban csak az egyik a mintáját találom. Olybá tűnik, hogy ugyanazt a mintát kötöttem meg, csak az egyiket asszimmetrikusan, a másikat középen gombolva. A mintát nem találom, de találtam két olyat a gyűjteményemben, amire határozottan emlékszem, hogy elkészítettem.
A részletekre viszont bő 5 év távlatából már nem emlékszem.

Hogy mégis segítség legyen, és kellemes nézegetni való, íme a listámról a kardigánok, amikre emlékszem, hogy megcsináltam!

A gyerekágyas kardigán

Kinyitva




Ez a kardigán nem tudom, melyik minta alapján készült. Széles lett a nyaka.

Ezeket nagyon szerettem kötni, pár óra alatt kész vannak. Csakhát... Nem volt szükség kocsikabátra.

Pólók

Én pólóztam. Persze mini pólókat sehol sem árulnak, tehát varrtam. Vettem néhány használt bodit és levágtam a bugyirészt, majd beszegtem. Kicsit rövidek lettek, ugyanis a kisbabák szélessége nem sokat változik a 50-62-es méretig, de közben van 12 centi hosszában! Én 50-eset is vettem, ami levágás után haspólóvá vált. Az 56-osok elmentek, de a legjobbnak a 62-es bodik bizonyultak, ezekből megfelelő 50-es pólók lettek.
Persze a 2012-es szeptemberi kánikulában nem volt nagy probléma, hogy kilóg a hasa a gyereknek. Nem sok ruha kellett az első hónapban: zokni pólóval. A könnyű horgolt takaró jó volt a szél ellen (3 naposan vittük először ki, és mikor hazaértünk, szép időben a teraszon volt velünk. Aztán pár hét múlva szólt a védőnő, hogy már kivihetjük...)

Rövid ujjú, hosszú ujjú

A fenti egy olyan tűzőöltés, aminek a hátoldala kétsoros: ezáltal rugalmas.
A nagyon rövideknél csak pelenkaöltéssel varrtam körbe.
Kézzel, mert nincs interlockom, és hullámosra varrtam volna. 

Kakukktojás
 
Ezeket használtuk. Sokan nem szeretik, mert felcsúszik. Nálunk ez soha nem volt probléma.

Ez az ötlet szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések