GDPR

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Az idei évem mottója a befejezés.
Nem gondoltam volna januárban, hogy a blogot fogom először befejezni (és minden nyúlványát, a facebooktól az instagrammig), de az új uniós adatvédelmi irányelv betette a kaput. Nem akarok egy 20 millió EURÓS (!!!) bírságot kockáztatni, és nem fogok több százezret költeni egy olyan lapért, amihez hozzá lehet szólni, miközben nekem csupán egy hobbi és nem termel jövedelmet.
Május 25-én lép hatályba a törvény, én 24-én fogom lezárni a blogot. Ha valaki szeretne valamit megtartani, van cirka egy hónapja letölteni amit akar!
Több posztot nem fogok nyilvánosan megjelentetni.
Ha a hobbibloggereket kihalásra ösztökélő szabályok megszűnnek, újra olvashatóvá teszem a blogot. Addig is viszlát!

Szerencsére kiderült, nem olyan forró a kása és a szabályokon is lazítottak.

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések