Sophie's Universe

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek! 
Köszönöm a látogatást!

Szinte kész. A takaró, a párnák és végül a maradékokból csinálok egy mandalát, álomfogót. (Ehhez még veszek karikát.)

Ha jó az összesítésem, akkor 17 gombolyagot használtam fel a Himalaya Perlinából.

A takaró imádnivaló, még biztosan fogok ilyet készíteni.
A Gombolydától vettem a fonalcsomagot, de maga a Perlina szerintem nem jó takaró-horgoláshoz. A kész takaró nem rossz, de lehetne akár jobb is! A konkrét ok az, hogy szétesik a vágáskor szálakra és emiatt nehéz szépen elvezetni a munkában ÉS nem is marad a helyén!

Igazából a csoport miatt vettem meg ezt a csomagot, azon túl, hogy kíváncsi voltam a Perlinára mint takaróra (már készítettem belőle topot és viselni nagyon jó!) Illetve szerettem volna tagja lenni a boltban szerveződő közösségnek és megismerkedni Erikával. Ez megtörtént és Erika egy nagyon kedves ember, aki lelkesen köt és horgol, nagyszerűen vezeti a boltját. Aki teheti, menjen be Debrecenben a Gombolydába és nézzen körül: nagyon jó hangulata van, gyönyörű fonalak és segítőkészek az ott dolgozók is.

Ez a kész, kiterített takaró.
Sajnos, nem kisebb tűvel kezdtem és valóban bő lett a széléhez képest - ez a minta hibája!
Használat közben fel sem tűnik, de a fényképen igazíthatatlan.


Az egyik fázisfotó: Zituka hiányolta anyát...
A lényeg az, hogy ezt csináltam novemberben, aztán alig volt időm a Jani sáljára,
de pláne semmi a 2018-as takaróra...
De tényleg gyorsan horgolok és kötök már. Ezt nevezhetjük a 2017. év egyik legnagyobb eredményének.
A takaróról végig soronként készültek a fázisfotók, pár maradt ki, az sem azért, mert nem fotóztam.
A szemromlás és az eleve fotózni nem tudásom miatt értékelhetetlen lettek. Nem soronként mentettem le...

Használat közben:




A maradékokból aztán készítettem ezt-azt: párnákat.
A minta a Universe kiterjesztésének mintája


Ebben a posztban nincs megosztható információ, kérlek ne használd fel a képeimet az előzetes engedélyem nélkül!   

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések