Felveszem a fonalat

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Ismét itt - vagyis nem itt: a rozsaszinpottyok.blogspot.com-on, hanem az újraindított blogon: a rozsaszinpotyok.blogspot.com-on (egy "t" minusz); szerencsére le volt mentve, miután óvatlanul (egy másik, gyakorló oldal helyett) kitöröltem az egészet... Nyilván a statisztika ugrott, de a posztjaim nem, a megjegyzéseitek is megmaradtak - a lényeg itt van!

A blogom filozófiája nem változott: Kötni, horgolni jó! Viszont úgy gondolom, hogy 13 év blogírás után ideje némi pénzt keresni vele. A tartalom egy picit megváltozik, át szeretnék térni a hírlevelekre, a facebook csoportokra - a magányos munkáról a közös kézimunkázásra. 

Nagyot változott az életem márciusban: lezártuk az édesanyámmal közös munkálkodást, abbahagytam a könyvelést és körülbelül május közepén, az ügyvéd szerint a jövő hétre átjegyzik a céget is FILO Interior Bt-re és elindítom a pénzügyi-, lakberendezési vállalkozásomat magam! Ennek keretében szeretnék kézimunkázós info anyagokat, csomagokat, feliratkozós boxokat is készíteni. A blogon, hírlevélben és a csoportokban (igen, több témában is szeretnék indítani!) írok majd ezekről.

Úgyhogy, ha pénzügyi tanácsokra lenne szükséged a csatloserzsebet.com oldalamon tájékozódhatsz. Segíthetek abban, hogy több időd és több pénzed legyen ezekre a csodálatos hobbikra!
Ha lakásberendezésekről, a lakáskultúráról szeretnél olvasni, a filointerior.worpress.com oldalt keresd fel! Ha nem csak olvasni szeretnél, de tanácsra, tervre van szükséged, itt megtalálod az elérhetőségeimet (a végzés után, 23-tól)! Külön foglalkozom a konyhák tervezésével a hiimzokorkonyha.blogspot.com blogon. A fenntarthatóság az egyik vesszőparipám, természetesen a fenntartható lakberendezésről is írok egy blogot: a filofenntarthatolak.blogspot.com linken találod. 
A köztes időben sem hagytam abba a blogírást, elkezdtem egy havi egy összesítőt tartalmazó blogot írni. Az egy haviból néha évi egy lett, de mikor van mit, írok.
Ezeket egyébként kiraktam az oldalsávra, menübe. Bármikor megtaláljátok, ha szükségetek van rá!

Szóval újra itt. Most a korábbi 300-nál több posztommal vagyok elfoglalva, át kell néznem - a linkek, eltűnt képek és vállalható tartalom nyomán kutatva. És van olyan, amit hírlevélben szeretnék elküldeni - barátokat gyűjtve magam köré! Szerdánként teszek majd fel új posztot, ha a régieket már ismered, elég akkor benézned!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések