Névtábla

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Elkészült a névtáblánk is. 

Sok infónak kellett ráférnie, ezért úgy döntöttem sk megcsinálom. Vettem egy hullámos fatáblát (szülinap/hónap) és 6 korongocskát. Lealapoztam és festékkel összeragasztottam a táblát és a korongokat.

Névtábla
Ez a hátulja

Ezután lefestettem egy réteg fedőfestékkel, majd ráaplikáltam a szövegeket. A honlapok, blogok elérhetőségét, a cégnevet és a mi nevünket.

Névtábla tervrajz
Tervrajz

Decoupage ragasztóval felragasztottam a kinyomtatott szövegeket, szövegkihúzóval felírtam a nevünket és lelakkoztam. Természetesen mindent feloldott, de nem baj. Száradás után még egyszer, nagyon vastagon lelakkoztam. Ha megreped még jobb lesz!

Névtábla

Nos, én is KATÁ-s bt vagyok, most azért örülök, hogy nem fémbe gravíroztattam, kerámiából készíttettem. Csak egy új csíkot kell átragasztanom... 

Névtábla
A helyén

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések