Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
Köszönöm a látogatást!

Elkezdtem a ruha horgolását és már a tizenvalahanyadik sornál jártam, mikor beugrott, hogy le is kellene írni. Ha pedig leírom, gondoltam mindenkinek kedveskedek egy sablonlappal. Eredetileg A/5 méretű papírhoz készült, de akkorára kicsinyítitek, nagyítjátok amekkorát szeretnétek - képként nyomtatható.


Azt javaslom, hogy már a fonalvásárláskor nyomtassátok ki, írjátok rá a meglévő adatokat. Gondolom nem csak én szoktam értetlenül nézni egy-egy csomag fonalra, hogy vajon mire is gondolhattam, mikor megvettem.

Ez a sablon szabadon felhasználható, amennyiben szeretnéd megosztani, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések