2017 - éves projekt

Jó napot, jó napot, Zsófi vagyok! Heló, Mindenkinek!
BUÉK!
Köszönöm a látogatást!

A 2017. évben azt tervezem, hogy minden nap készítek egy nagyi négyzetet az időjárásnak és a Yarnutopia tavalyi 365 napos kihívásának megfelelően. 2018-ban pedig összeillesztem egy naaagy takaróvá.

Az első 108 és az összes

A témából adódóan úgy döntöttem, hogy a projektet a facebookon fogom menedzselni. Terveim szerint telesen nyílt csoportot hoztam létre, bárki bármikor csatlakozhat, moderálás lesz, de remélem, nem lesz vele sok munkám. Ez meg is történt, azonban a 2018-as GDPR szabályozás után megszüntettem a csoportot. [Ha érdeklődsz a minták iránt, 2022. novemberében térj vissza és iratkozz fel a mintaküldő hírlevelemre: megcsinálhatod az összeset, egy részét, vagy csak gyűjtheted 2023-tól a leírásait.]

Naponta legalább 4-4 különböző színt fogok használni, az ebédidőben mért hőmérséklet függvényében a szivárvány egy színét, egy-egy hónapszínt, a déli napsütésre vonatkozó színt, valamint egy, vagy több csapadékra utaló színt (a feketét valószínűleg cserélgetni is fogom.) A színkódokat megadom.
A magam részéről a 125 m / 50 g-os 100 % mercerizált pamutokat választottam, mert minden boltban árulják, sok helyen az év minden szakában, könnyen beszerezhető. 




Nagy a kihívás, kíváncsi vagyok, mennyire sikerül megfelelnem neki, főleg behavazott napokon, nyaralás alatt, reményeim szerint költözés közben, stb. 

2022. májusában visszetekintve:

Sikerült megfelelni, bár nem 2018-ban állt össze a takaró, hanem 2020-ban, a nagy lakáseladás és házvétel projekt is csak 2019-ben valósult meg.

Írtam még róla:

Amennyiben szeretnéd megosztani ezt az infot, arra kérlek a blogom nevével és linkjével tedd meg!

Várlak legközelebb is, addig is köss, alkoss, gyarapíts és fényre derül a napod!

Üdv: Zsófi

Megjegyzések